Monday, January 10, 2011

siapa lagi penting???

retak menanti belah
siapakah kita ini... ada sesuatu yg perlu dibicarakan tentang sesuatu yg tidak puas dalam hati... apabila kawan2 menjadi lagi penting dari kita... kenapa kita perlu menjadi no 2!! sedangkan sebelum ini kita sering menjadi yg pertama.. manakah yg dia pilih... pelan yg dirancang atau yg tak dirancang,, jawapannya ialah yg tak dirancang.. alasannya kawan2 yg ajak sedangkan pakwe sendiri merayu2 ajak keluar tp ditolak sekeras-kerasnya!!!

memang betul apa itu kebebasan tetapi adakah ia adil?? apabila hendak jumpa sekejap ada je halangannya hmm alasannya ada tetamu sedang menunggu walhal tetamu itu adalah kawannya... siapa lagi penting?? adakah ada jalan penyelesaiannya??? bila request di fb ditolak remuk rasanya hati ini.. kawan2nya lagi penting.. ye aku hanyalah org luar yg hanya menagih simpati kasih sayang pada seorg wanita... adakah ia punyai perasaan yg sama terhadap aku??
pertemuan menzahirkan perpisahan,..
aku hanya menagih simpati padanya, dahagakan kasih sayang yg telah hilang sekian lama.. luahan perasaan yg tiada berpenghujung menerbitkan perasaan pasrah dah kecewa didasar hati... hati kecil berbisik mengatakan tiada yg indah selain pertemuaan ini tetapi adakah ia akan menzahirkan sekali lagi pengakhiran yg cukup menghiris hati??? ku berserah pada takdir.. Ya Allah hambaMu ini memohon padaMu supaya tetapkan hati kami untuk bersama selamanya... Amin..

 

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...